پشتيباني گوگل از دو سيم كارت را در اندرويد اوتو

۹ بازديد

تمامي برندهاي بزرگ جهاني از جمله برندهاي حوزه ي تكنولوژي مسير عملكرد خود را طبق سليقه و البته نياز كاربران پيش ميبرند و همين باعث ميشود كه مسير پيشرفت آن هموار شود و به عبارتي از چشم مخاطبين نيفتند يكي از اين كمپاني ها كه هميشه حواسش به كاربران خود بوده و حتي گاهي جلوتر از سليقه ي آنان عمل ميكند كمپاني گوگل بوده كه حتي پا فراتر مي گذارد و نيازهاي احتمالي را نيز برطرف ميكند براي مثال يكي از اين خواسته ها پشتيباني از سيم كارت دوگانه در سيستم عامل اندرويد اوتو ( Android Auto ) بود كه بارها كاربران خواستار آن بودند و اين شركت هم بي وقفه در ماه سپتامبر سال جاري اعلام نموده كه به زودي اين قابليت در دسترس كليه كاربران قرار خواهد گرفت.

با توجه به اين كه در حال حاضر در پلتفرم اندرويد اوتو گوگل، فقط سيم كارت پيش فرض قادر به برقراري تماس خواهد بود، اپليكيشن جديد گوگل امكان انتخاب سيم كارت را نيز در دسترس كاربران قرار مي دهد. اين قابليت كه احتمالا براي اولين بار در اپليكيشن مخصوص گوشي اين كمپاني ارائه خواهد شد، هنوز به طور گسترده در دسترس عموم قرار نگرفته است.

به نظر مي رسد كه نسخه آزمايشي اين سيستم عامل در حال آزمايش مي باشد، چرا كه هفته گذشته يكي از كاربران رديت اعلام نموده است كه قابليت پشتيباني از دو سيم كارت در اندرويد اوتو خودرو وي فعال شده است. اين شخص كه از قبل در برنامه آزمايشي اين سيستم عامل ثبت نام كرده بود موفق شده با نسخه برنامه 14554/1/7 به اين قابليت جديد دسترسي پيدا كند. با اين وجود نظرات منتشر شده در زير اين پست نشان مي دهد كه ساير كاربران هنوز به اين سيستم دسترسي نداشته و گوگل هنوز در مرحله آزمايش اين پلتفرم به سر مي برد.

با توجه به اين كه گوگل هيچ گاه به طور جدي وارد صنعت خودروسازي نشده، اما در حال حاضر هزاران كاربر در سرتاسر دنيا از نرم افزار اندرويد اوتو ( Android Auto )استفاده مي كنند و اين نرم افزار را مي توان رقيب جدي Carplay شركت اپل دانست. با نصب اين اپليكيشن، تمامي قابليت هاي موجود در گوشي هوشمند افراد به محيط خودرو منتقل شده و اطلاعات به صورت كارت با قابليت رد كردن و ناديده گرفتن و منوهاي بزرگ و خوانا و آيكن هاي بزرگ تجربه اي جذاب را براي كاربر رقم مي زند.

امروزه بسياري از خودروهاي موجود در بازار، قابليت هماهنگي با اندرويد اتو را داشته و به نظر مي رسد اين نرم افزار به زودي جايگزين سيستم اطلاع رساني و سرگرمي پيش فرض خودرو شود. گوگل نيز در تلاش است با بالا بردن تمركز راننده، حواس پرتي او را به حداقل برساند و براي رسيدن به اين مرحله قطعا مسير طولاني و پرپيچ و خمي را در پيش رو خواهد داشت.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.