رايتل و 49 گيگابايت اينترنت هفت هزار توماني

۳ بازديد

رايتل و 49 گيگابايت اينترنت هفت هزار توماني

ميان اپراتورهاي سيم كارت ايران نام رايتل نسبت به دو رقيب خود كمتر شنيده شده است و خب دليل آن ميتواند كمتر بودن سيم كارت هاي اين اپراتور خدمات بهتر رقيبانش و .. باشد و البته از ديگر دلايلي كه نام اين اپراتور را كمتر شنيده ايم ارائه ي كتر طرح هاي مختلف است براي مثال اپراتور ايرانسل و همراه اول به بهانه ي كوچكترين مناسبت در تقويم طرحي را به مشركان خود عرضه ميكنند و گاهي هم اين طرح ها از ارزش مالي بسيار پاييني برخوردارند اما همين هم باعث ميشود هيچگاه نامشان از ذهنمان پاك نشود 

اما اينبار اپراتور رايتل با اعطاي بسته اي به شدت به صرفه مشتركين خود را سورپرايز كرد با ما همراه باشيد تا شما را با اين بسته آشنا كنيم

 

در راستاي گسترش فرهنگ همدلي و تسهيل فرآيندهاي ارتباطي بين هموطنان و كسب و كارها، اين شركت طرحي جديد به نام "طرح هفت" براي متقاضيان خريد سيم كارت رايتل از طريق ثبت نام ارائه كرده است. بنابر اعلام روابط عمومي شركت رايتل، متقاضيان با خريد يك سيم كارت اعتباري به ارزش هفت هزار تومان، يك بسته آغازين اينترنت 49 گيگابايتي به مدت هفت ماه (هر ماه 7 گيگ) به عنوان هديه دريافت مي‌كنند.

اين طرح تنها براي متقاضياني انجام مي‌پذيرد كه تا كنون سيم كارتي از از رايتل دريافت نكرده‌اند و هر فرد فقط يكبار مي‌تواند در اين طرح ثبت نام كند.

اين اپراتور در روزهاي همه گيري كرونا نيز تلاش كرد تا با ارائه طرح‌هاي ويژه مانند: رايگان كردن تماس‌هاي درون شبكه، سهمي در عمل به مسئوليت اجتماعي خود و تسهيل روابط هموطنان داشته باشد. 

 

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.