دريافت تمامي خدمات سيم كارت از طريق تلفن هاي همراه

۷ بازديد

دريافت تمامي خدمات سيم كارت از طريق تلفن هاي همراه

اينكه تقريبا تمامي كارهاي ما از طريق گوشي هاي هوشمند انجام شوند چرا كه پيشرفت علم اين مسير را  دارد براي ما ميسر مي كند اگر ده سال گذشته كسي به ما ميگفت كه پرداخت قبوض خريد شارژ خريد وسايل خونه و مواد غذايي از طريق اينترنت ميسر است مضحك برايمان جلوه مي كرد اما حال همگي شاهد اين اتفاق هستيم و حتي مدارس نيز در درون همين گوشي ها برگزار ميشوند كه البته در اين مورد استثنا بايد بگويم كه پيشرفت علم چندان تاثير خوبي نداشته است چرا كه عوارض بسيار زيادي را براي كودكانمان به همراه دارد از جمله كم تحركي تنبلي چشم اضافه وزن گوشه گيري و ....

 اين وسيله ارتباطي و كاركردهاي جديدش ، نيازهاي ارتباطي جديدي را نيز شكل داده است. تسريع روابط و دسترسي 24 ساعته بدون در نظر گرفتن شرايط مكاني و زماني، استفاده از سرويس هاي مختلفي از جمله: خريد اعتبار(شارژ)، فعال سازي اينترنت، خريد بسته هاي اينترنت و .... را براي مشتركين را در شرايط مختلف ضروري مي سازد. اپراتورهاي تلفن همراه هم كه در هر شرايطي به دنبال تسريع و تسهيل اين ارتباط هستند؛ با طراحي اپليكيشن هاي مختلف، تلاش خود را مي كنند تا خدمات مختلف  مربوط به سيم كارت را به ساده ترين روش ممكن براي كاربران ارائه كنند. به همين خاطر كاربران مي توانند با حضور در فروشگاه هاي مجازي اين برنامه هاي رايگان را دانلود و سپس در گوشي موبايل خود نصب كنند.

براي اين كار لازم است با ورود به اين اپليكيشن ها؛ شماره تلفن همراه  خود را وارد كرده تا كد مربوط به فعال سازي برايتان ارسال گردد. بعد از وارد كردن اين كد، حساب كاربري شما فعال شده و بعد از آن مي توانيد تمامي خدمات مربوط به سيم كارت؛ حتي نقل و انتقال مربوط به مالكيت را به راحتي و در فضاي مجازي انجام دهيد و نيازي براي مراجعه حضوري به دفاتر پيشخوان دولت و خدمات امور مشتركين نيست.

 

منبع : سايت خريد و فروش آنلاين سيم كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.