كدام گوشي هاي سامسونگ بلا استفاده مي شوند؟

۱۰ بازديد

كدام گوشي هاي سامسونگ بلا استفاده مي شوند؟

خبر اينكه گوشي هوشمند شما در اين شرايط اقتصادي دچار خرابي و نقص شود بسيار دردناك است چراكه در مرحله اول تعويض گوشي و خريد يك گوشي هوشمند جديد هزينه ي بالايي را به دوش افراد ميگذارد و از طرفي اگر ايراد و خرابي با تعمير حل شود تعميرات نيز هزينه اي كمي ندار مخصوصا اگر نياز به تعويض قطعه شود اما از تمامي اين موارد بدتر آن است كه بشنويم كه گوشي هوشمندمان كه تمامي مراقبت هاي لازم را از آن انجام داديم از كار افتاده شود اتفاقي كه براي يك سزي از گوشي هاي اندرويد رخ داده است با ما تا انتهاي خبر همراه باشيد

همانطور كه مي دانيد، سيستم عامل اندرويد غالب ترين سيستم عامل در جهان بوده و بيش از 86 درصد سهم بازار تلفن هوشمند، متعلق به اين سيستم عامل مي باشد. سيستم عاملي كه گسترش آن با  كمپاني گوگل، غول دنياي ديجيتال؛  مي باشد و بسياري از امكانات  اين سيستم عامل مانند جي ميل، يوتيوب، ارتباط با فروشگاه هاي نرم افزاري، استفاده از نقشه ها و.... با سرويس هاي گوگل كار مي كند .

چند روز پيش كمپاني گوگل به طور رسمي اعلام كرد كه پشتيباني خود از برخي نسخه هاي قديمي اندرويد 2.3.7 )   Gingerbread ) را ادامه نخواهد داد. در صورت عدم پشتيباني گوگل از اين سرويسها،  بعد از تاريخ  27 سپتامبر ( 5 مهرماه)، اين سيستم عامل بر روي گوشي هاي قديمي اجرا نمي شود و كاربر با پيغام " ورود اشتباه نام كاربري و رمز عبور " مواجه مي شود.

هدف اصلي گوگل از اين كار، پايان دادن به دغدغه هاي امنيتي نسخه هاي قديمي اعلام شده است.  تصميمي كه شايد در نگاه اول؛ آسيب زيادي به صاحبان گوشيهاي قديمي اندرويد بزند؛ ولي آنچه كه مسلم است اين امر در طولاني مدت امنيت كلي سيستم و برنامه هاي مربوط به آن را ارتقا مي بخشد.

با توجه به اين كه  بيشترين گوشي ها و تبلتهايي كه از سيستم عامل اندرويد استفاده مي كنند، متعلق به شركت سامسونگ مي باشد، اگر به دلايل مختلف، امكان خريد گوشي جديد را نداريد؛ توصيه مي شود از رام هاي غيررسمي با نسخه اندرويد بالاتر ، مثلا نسخه اندرويد 4 استفاده كنيد.

اگر از محصولاتي مانند : Galaxy S, Galaxy 3,Galaxy 5,Galaxy Epic 4G, Galaxy Mini,

 Galaxy Pop, Galaxy M PrO, Galaxy Y Pro,Galaxy S II, Galaxy Tab   استفاده مي كنيد؛ بهتر است براي اين كه دچار مشكل نشويد، يا به دنبال ارتقاي سيستم عامل گوشي هوشمند خود باشيد يا گوشي جديدي خريداري كنيد.

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

       

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.