جايگاه نخست پرفروش ترين گوشي در سال 2021 متعلق به كيست

۵ بازديد

جايگاه نخست پرفروش ترين گوشي در سال 2021 متعلق به كيست

شايد يك سال هم از تبليغات جنجالي شيائومي اين برند چيني نگذشته است تبليغاتي كه در شبكه هاي اجتماعي و از طريق عموم افراد شروع شد به شكلي كه در دست تمامي افرادي كه به عنوان واينر اينفلوئنسر بلاگر و … در شبكه هاي اجتماعي فعاليت مي كردند يكي از گوشي هاي اين محصول را مشاهده كرديم و همين باعث به سر زبان افتادن اين برند شد تا جايي كه امروز مي توان از اين برند نوپا به عنوان يك غول دنياي تكنولوژي ياد كرد

 

امسال نيز شرايط به همان منوال است و روند گرايش به سمت گوشي هاي ميان رده؛ شتاب بيشتري به خود گرفته است. به طوري كه بر اساس آخرين گزارش ها، برترين شركت توليد كننده در اروپا در سه ماهه دوم سال 2021، شركت شيائومي مي باشد.

البته افزايش قيمت محسوس گوشي هاي پرچمدار در جهان و تنوع گوشي ميان رده و خوش قيمت بودن محصولات شيائومي، در اين محبوبيت بي تاثير نبوده است، به طوري كه در سه ماهه دوم سال 2021 ، رتبه دوم پرفروش هاي توليد كننده در جهان نيز متعلق به اين شركت چيني است.

شيائومي در سال هاي اخير گام هاي فوق العاده موثري در توليد گوشي هاي هوشمند برداشته است و ميزان فروش و محبوبيت محصولات اين برند در بين مردم، بيانگر موفقيت آن است.

 بر اساس تحقيقات Counterpoint، جايگاه اول پرفروش ترين برند گوشي هوشمند در جهان در ماه ژوئن 2021، متعلق به شيائومي مي باشد. در سال 2020 نيز، گوشي هاي هوشمند شيائومي، از پرفروش هاي بازار بوده است. به طوري كه ردمي نوت 8 ، عنوان دومين گوشي پرفروش سال را از آن خود كرده بود.

 ظاهر زيباي شيائومي رد مي نوت 8 با نمايشگر 603 اينچي با وضوح FHD+ در فروش بالاي اين گوشي و جذب مشتري، بسيار موثر بوده است. اين گوشي چشم نواز با 4 دوربين در قاب پشتي با سنسور اصلي 48 مگاپيكسل و دوربين سلفي 13 مگاپيكسل از محبوب ترين گوشي هاي موجود در بازار بود. سيستم عامل اندرويد 9 با باتري 4000 ميلي آمپر ساعت اين گوشي را به محصولي جذاب و كاربردي در بين كاربران بدل كرده بود.

 به نظر مي رسد ارزش بالا در مقابل بهاي پرداختي مقرون به صرفه، محصولات اين برند را در مقايسه با رقبا، در جايگاه بهتري قرار داده است. ولي با توجه به رقابت بسيار شديد در كسب بازار جهاني، تلاش برندهاي مطرح دنيا براي باز پس گيري جايگاه نخست پرفروش ترين برند هاي موبايل در جهان امري بديهي است.اگر چه پيشي گرفتن شيائومي از اپل و سامسونگ، از بزرگترين دستاوردهاي اين شركت محسوب مي شود، ولي به نظر مي رسد با بهبود وضعيت كرونا و رفع موانع توليد در ويتنام شاهد تغيير در جدول پرفروشهاي جهان باشيم.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.