امكانات جذاب سري جديد آيفون

اخبار سيم كارت و رندباز

امكانات جذاب سري جديد آيفون

۴ بازديد

امكانات جذاب سري جديد آيفون

نميدانم شماهم جزو طرفدارهاي كمپاني اپل ميباشيد يا خير عرچند به احتمال قوي جزو طرفداران اين برند هستيد زيرا تمام كساني كه يكي از محصولات اين كمپاني از گوشي هاي آيفون گرفته تا سيستم مك را در دست دارند از كيفيت اين محصولات رضايت تام دارند چراكه مهم ترين هدف اين كمپاني جلب رضايت كاربران خود است و همين باعث شده گوشي آيفون با توجه به قيمت بالايش هميشه جزو مقرون به صرفه ترين گوشي ها ظاهر شود

گوشي هاي جديد آيفون به نام هاي دي 16، دي 17، دي 63 و دي 64 از جمله محصولاتي هستند كه قرار است در اين مراسم رونمايي شوند. ولي گزارشات حاكي از آن است كه اپل قرار است مدل جديد اپل واچ، ايرپاد و يك مدل ميني آيپد دانش آموزي با تراشه M1X كه مدل ارتقا يافته مك بوك پرو خواهد بود؛ به بازار عرضه كند.

اين شركت كه همواره به دنبال ارتقا محصولات خود از نظر كيفي و كمي بوده است، در عرضه مدل هاي جديد، تغييرات قابل ملاحظه اي خصوصا در قابليت دوربين ها ارائه كرده است. به نظر مي رسد قابليت دوربين هاي گوشي هاي هوشمند جديد اپل، نقطه عطف جانشين آيفون 12 باشد.

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام كرده است كه اپل در مدل هاي جديد اين شركت، از سه دوربين جديد و قابليت هاي ضبط ويدئويي حرفه اي استفاده خواهد كرد. تكنيك سينما تك ويدئو قابليتي است كه در گوشي هاي هوشمند جديد براي ضبط ويدئو اضافه شده است. اين تكنيك بسيار شبيه حالت Portrait مي باشد كه نخستين بار در سال 2016 در گوشي آيفون 7 پلاس از آن استفاده شده است. اين قابليت محبوب در بين كاربران ، فرد را در فوكوس واضحي قرار مي داد و همزمان زمينه تصوير را تار مي كرد.

گوشي هاي هوشمند جديد، قابليت ضبط ويدئو در فرمت proRes را نيز دارا مي باشد كه امكان ضبط كليپ هايي با كيفيت بالاتر را به كاربر مي دهد، علاوه بر اين؛ براي ويرايشگر نيز امكان كنترل بيشتر پس از توليد ويدئو فراهم شده است. شركت اپل از قابليت Pro RAR  در گوشي هاي آيفون عرضه شده در سال گذشته استفاده كرده بود كه به ويرايشگران حرفه اي عكس امكان كنترل بيشتري را مي داد.ولي قابليت ProRes امكان ضبط ويدئو با وضوح اچ دي و 4K را به كاربر مي دهد و مخصوص گوشي هاي گران قيمت آيفون پرو مي باشد.

به نظر مي رسد اپل در عرضه سري جديد محصولات خود با حفظ مولفه هايي همچون بهره گيري از اينترنت 5G ، طراحي و اندازه هاي 5.4 اينچ و 6.1 اينچي براي مدل هاي معمولي و اندازه هاي 6.1 اينچ و 6.7 اينچي مدل پرو، قرار است بيشترين تغيير را در بخش داخلي و نمايشگر ايجاد كند. مجهز بودن سري جديد به تراشه A15 سريعتر، لبه كوچكتر صفحه نمايش و فناوري صفحه نمايش جديد كه نرخ ريفرش را براي پيمايش روانتر امكان پذير مي سازد، از جمله اين تغييرات مي باشد.

يكي از قابليت هاي منحصر بفرد گوشي هاي هوشمند جديد، كنترل كاربر بر روي ظاهر رنگهاي تصوير مي باشد. اين قابليت به كاربر اين امكان را مي دهد كه از بين چندين سبك از سبكي كه مثلا رنگها را گرمتر يا سردتر نشان مي دهد و در عين حال رنگ سفيد را خنثي نگه مي دارد، استفاده كند. در گزينه هاي ديگر نيز كاربر مي تواند سايه ها را عميق تر و با كنتراست بيشتر نشان دهد.

اپل در صدد است تا يك استايل متوازن تر براي نشان دادن سايه ها و رنگ هاي طبيعي با ظاهر روشن تر ارائه دهد. در اين قابليت با استفاده از هوش مصنوعي تغييرات روي اشيا و افراد اعمال مي شود و كاملا با فيلتر استانداردي كه در اپليكيشن دوربين آيفون از سال 2013 وجود دارد، متفاوت مي باشد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.