روش استفاده از گوشي شيائومي به عنوان مودم ۵G

۱۰ بازديد

از آنجايي كه گوشي هاي شيائومي در ميان مردم حسابي جا باز كرده اند و تمامي افراد ام از زن و مرد و كودك و جوان به دنبال خريد مدل هاي جديد گوشي هاي ايم برند ميبشاند بد نيست كه با امكانات اين گوشي و البته مدل هايي آن آشنا شويم كه در مرحله ي اول شناختي نسب به اين گوشي ها كه در حال حاضر ترند جهاني شده اند بياندازيم و در مرحله ي دوم اگر روزي قصد خريد اين گوشي ها را كرديم با ديد بالاتري خريد را انجام دهيم 

مجهز شدن گوشيهاي هوشمند به اينترنت نسل سوم، اتفاقي بود كه در زمان خود دگرگوني بسياري را به همراه داشت. با به بازار آمدن نسل چهارم اينترنت، سرعت و كيفيت ارتباطي بالاتر رفت و اپليكيشن هاي كاربردي و بازيها با قدرت پايشان به زندگي بشر امروزي باز شد. فناوري اي كه رقابت شركت هاي توليد كننده را وارد عرصه جديدي از تكنولوژي و پيشرفت كرد تا آنجا كه امروزه برند هاي مطرح با عرضه گوشي هاي هوشمند 5G ، سعي در پررنگ كردن حضورشان در همه عرصه هاي زندگي از شخصي و اداري گرفته تا حمل و نقل، صنعت و كشاورزي را دارند.

سرعت بالاي انتقال داده ها و افزايش حجم داده هاي قابل مبادله در گوشي هاي هوشمند 5G، تمايل شديد كاربران به استفاده از اين گوشيهاي هوشمند را به همراه داشته است؛ به طوري كه كارشناسان و تحليلگران فعال در حوزه فناوري پيش بيني مي كنند سهم فروش گوشي هاي مجهز به تكنولوژي 5G از 5 درصد در سال 2019 ميلادي به 26 درصد در سال 2023 خواهد رسيد پيش بيني اي كه شركت هاي توليد كننده موبايل در سراسر دنيا را به سمت و سوي توسعه و توليد گوشي هاي هوشمند با قابليت پشتيباني از شبكه نسل پنجم اينترنت سوق داده است؛ به طوري كه نسل جديد گوشي هاي هوشمند را 5G مي خوانند: يك استاندارد جديد كه سرعتش خيلي بيشتر از LTE مي باشد.

شركت هايي مانند شيائومي،سامسونگ و هواوي از اولين برندهايي هستند كه در گسترش و توسعه اين تكنولوژي نوپا اولين گامهاي موثر را برداشتند و تلاش كردند با عرضه گوشي هاي اقتصادي، ميان رده و پرچمدار سهمي از بازار رو به گسترش اين تكنولوژي از آن خود كنند.

در اين ميان شركت چيني شيائومي با عرضه بيش از 30 مدل گوشي هوشمند با تكنولوژي ارتباطي 5G ، جزء برترين هاي اين عرصه به شمار مي رود. گوشي هاي هوشمند با قيمت مناسب و كيفيت و كارايي بسيار بالا كه مي توانند به خوبي پاسخگوي نياز كاربران باشد.

 

 5G Redmi K30 و Redmi K30 Pro

 

 شيائومي K30 با امكان دانلود 3700 مگابايت و آپلود 1600 مگابايت در ثانيه در كنار مدل پرو با توان دانلود 7500 مگا بايت و آپلود 3700 مگابايت در ثانيه هر دو از انتخاب هاي بسيار خوب هستند.

 

 

Mi10 Pro 5G

 

يك پرچمدار فوق العاده قدرتمند، با قيمت حدود 14 ميليون كه از قابليت 5G برخوردار است. اين گوشي هوشمند با تراشه اسنپدراگون 865 و نمايشگر خميده 7/6 اينچي و پنل AMOLED از قابليت دانلود 7500 مگابايتي و آپلود 3700 مگابايت در ثانيه برخوردار است. اين گوشي هوشمند با عمر باتري فوق العاده و 8 گيگابايت حافظه رم، يك محصول با كيفيت به شمارمي رود.

 

Mi 10 5G

 

يك گوشي هوشمند زيبا با قابليت پشتيباني از اينترنت 5G و قيمت 18 ميليوني است كه با توان دانلود 7500 مگابايت و آپلود 3700 مگابايت در ثانيه محصولي شيك و محبوب به شمار مي رود.

 

Mi 10 Lite 5G

 

مي 10 لايت 5G شيائومي يكي از بهترين گوشي هاي هوشمند دو سيم كارت و مجهز به 5G كه كمتر از 10 ميليون قيمت گذاري شده است. اين گوشي با سرعت دانلود 3700 مگابايت و سرعت آپلود 1600 مگابايت در ثانيه از انتخاب هاي خوب و باكيفيت به شمار مي آيد.

 

 

تبديل گوشي هوشمند شيائومي به مودم

 

با آن كه هنوز شبكه مخابراتي نسل پنجم به طور گسترده در كشورمان استفاده نمي شود؛ ولي بسيار زود اين شبكه ها براي عموم راه اندازي شده و اينترنت 5G در دسترس همه قرار خواهد گرفت . تفاوت قابل ملاحظه سرعت انتقال داده ها هم از نظر دانلود و هم از نظر آپلود، كاربران را براي تبديل بي دردسر گوشي هاي هوشمند به مودم ترغيب كرده است.

 

براي تبديل گوشي هاي شيائومي به مودم كافيست :

 

·        گزينه Hotspot گوشي خود را فعال كنيد،

·      سپس در بخش تنظيمات يا Setting گوشي، گزينه Portable Wi-Fi Hotspot را پيدا و انتخاب كنيد و

·        در صفحه پيش رو گزينه Portable Hotspot را روشن كنيد. (اگر اين گزينه را پيدا نكرديد بر روي More ضربه بزنيد تا گزينه را ببينيد).

پيشنهاد مي شود براي حفظ امنيت و جلوگيري از سوء استفاده ديگران براي شبكه Hotspot نام كاربري و گذرواژه انتخاب كنيد.

براي اين كار به بخش Setting يا تنظيمات رفته و بر روي گزينه Portable Wi-Fi Hotspot ضربه بزنيد.

سپس در صفحه باز شده Setup Portable hotspot را انتخاب كنيد.

 

در بخش تنظيمات گزينه هاي ذيل را تكميل كنيد:

 

SSID : در اين بخش نام نقطه اتصال شخصي تان را وارد كنيد. اين نام درصورت روشن بودن Hotspot توسط دستگاه هاي ديگر شناسايي مي شود.

Password: رمز مورد نظر خود را كه بهتر است شخصي و دشوار باشد را در اين قسمت وارد كنيد.

در صورتي فراموش كردن رمز، بر روي گزينه چشم (نمايش گذرواژه) كليك كنيد تا رمز عبورتان را ببينيد.

با توجه به اين كه سرعت اينترنت موبايل از بسياري از خدمات دهندگان Wifi بهتر است، پيشنهاد مي شود در صورتي كه قصد خريد گوشي هوشمند جديد را داريد، با خريد يك گوشي هوشمند 5G از كيفيت و سرعت اينترنت لذت ببريد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.