اپراتورهاي داخلي و طرح اربعين 1400

اخبار سيم كارت و رندباز

اپراتورهاي داخلي و طرح اربعين 1400

۵ بازديد

اربعين حسيني چندسالي است كه تمامي جهانيان را مبهوت خودش كرده است به طوري كه در اين روز از سراسر دنيا خبرنگاران و عكاسان روزنامه ها و انتشارات بزرگ به مسير پيمايش عزاداران حسيني مي آيند تا بتوانند صحنه ها عكس هايي از اين گردهمايي بزرگ ثبت كنند استقبال ايرانيان از اين زيارت و عزاداري از يك طرف و ميزباني كشور ميزبان از طرفي ديگر مردم را متحير كرده است و دولتمردان و تمامي شركت هاي بزرگ تمامي تلاش خود را ميكنند كه به هر نحوي كه شده بتوانند به اين همدلي كمكي كرده باشند و شمار اين كمپاني ها به قدري زياد است كه گنجاندن آن در يك محتوا مقدور نيست به همين دليل ما در اينجا به خدمات اپراتورهاي تلفن همراه ميپردازيم

 

 

شركت ايرانسل

 

ايرانسل به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور ديجيتال ايران نيز با هدف تسهيل ارتباطات زائران ايراني تعرفه ويژه اي براي زائران اربعين در نظر گرفته است. بر اساس اين طرح، تعرفه هر دقيقه تماس صوتي به ايران از 9900 به 9500 تومان، تعرفه هر دقيقه تماس از ايران از 6900 به 6000 تومان و تعرفه هر مگابايت اينترنت همراه از 3000 تومان به 2000 تومان كاهش يافته است. اين اپراتور دريافت پيامك را رايگان در نظر گرفته است.

 

 

 

خدمات

تماس صوتي خروجي

(به ايران)

تماس صوتي ورودي

( از ايران)

 

تماس

بين المللي

مكالمه در كشور مقصد

ارسال پيامك

اينترنت همراه

 ( مگا بايت )

تعرفه هاي ويژه اربعين

9500

6000

تعرفه هاي فعلي

4900

2700

2000

تعرفه هاي معمول

9900

6900

تعرفه هاي فعلي

4900

2700

3000

 

زائران بايد دقت نمايند براي تماس با شماره هاي ايراني حتما پيش از شماره مشترك كد 0098 را شماره گيري كنند.

فعال سازي خدمات رومينگ شركت ايرانسل با استفاده از كد دستوري #1*111* و يا اپليكيشن " ايرانسل من " صورت مي گيرد.

در صورتي كه زائران ايراني مشترك ايرانسل براي برقراري تماس اعتبار كافي نداشته باشند، دوستان آنها در ايران مي توانند هزينه رومينگ را بپردازند كه به همين منظور سامانه گويا از مخاطب تماس مي خواهد در صورت تمايل اين هزينه را بر عهده بگيرد.

البته زائران مي توانند با تهيه كارت شارژ در ايران و يا با به همراه داشتن كارت شارژ براي شارژ سيم كارت در عراق از داشتن اعتبار در حساب ايرانسلي خود مطمئن باشند.#PIN*۱۴۱* (PIN همان عدد ۱۶ رقمي درج شده روي كارت شارژ است.) نيز براي شارژ سيم كارت در كشور عراق مفيد مي باشد. شماره گيري كد دستوري #7* و ساير كدهاي دستوري و همراه داشتن رمز دوم كارت بانكي نيز از تمهيدات اين شركت براي شارژ سيم كارت زائران در كشور عراق مي باشد.

به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران؛ كارشناسان شركت ايرانسل در كانترهاي فرودگاهي در فرود گاه هاي امام خميني( ره ) تهران و فرودگاه هاي شيراز، مشهد، اهواز و اصفهان مستقر بوده و آماده پاسخگويي به زائران درباره استفاده از خدمات رومينگ مي باشند. البته مشتركان مي توانند با شماره گيري 00989377110000 با بخش ويژه رومينگ در مراكز شبانه روزي ايرانسل نيز تماس گرفته و راهنمايي دريافت كنند. وب سايت ايرانسل و اپليكيشن " ايرانسل من " نيز پاسخگوي مشتركان و زائران مي باشد.

 

ايرانسل و طرح بازسازي عتبات

 

مشتركان ايرانسل كه قصد مشاركت در توسعه صحن و شبستان حضرت زينب (س) ، حرم مطهر حضرت امام حسين ( ع ) و ساير پروژه هاي بازسازي عتبات عاليات را دارند مي توانند به بخش "خدمات" در اپليكيشن "ايرانسل من "مراجعه و يا با شماره كيري كد دستوري #72* در اين طرح شركت كنند. اين هماهنگي بين شركت ايرانسل و ستاد بازسازي عتبات عاليات در جهت مشاركت سريعتر مشتركان ايرانسل صورت پذيرفته است . 

همراه اول

 

شركت همراه اول، به عنوان اولين و بزرگترين اپراتور داخلي كشور همچون سال هاي گذشته در راستاي كاهش تعرفه هاي بخش رومينگ بين الملل طرح ويژه "اربعين 1400" مخصوص زائران اربعين را معرفي كرده است. اين طرح در راستاي تكريم زائران كربلاي معلي تا پايان ماه صفر هجري قمري معتبر بوده و تخفيفات ويژه اي در هزينه هاي مكالمه و پيامك در نظر گرفته است.

تخفيف هاي ويژه اربعين شامل دريافت "تخفيف 1000 توماني در هر دقيقه مكالمه با ايران، تخفيف 500 توماني در هر دقيقه مكالمه دريافتي از ايران و تخفيف 500 توماني در ارسال پيامك مي باشد. با احتساب اين تخفيفات هزينه هر دقيقه مكالمه با ايران براي زائران 9500 تومان، دريافت مكالمه از ايران 6000 تومان، ارسال پيامك 3000 تومان و هر مگابايت اينترنت همراه 2000 تومان خواهد بود.

بعلاوه اين طرح شامل تعرفه مكالمات بين الملل عراق هم مي شود كه بعد از اعمال تخفيف هزينه مكالمه با تلفن ثابت عراق در هر دقيقه 4500 تومان و با تلفن همراه همراه آن كشور 6000 تومان مي باشد.

 

طرح ويژه اصحاب رسانه و ستاد اربعين

 

شركت ارتباطات سيار ايران در راستاي مسئوليت اجتماعي خود، دو بسته هديه اربعين 1400 ويژه اصحاب رسانه و ستاد اربعين تدارك ديده است كه شامل بسته هديه "اعتبار هديه 500 هزار توماني رومينگ عراق قابل استفاده در تمامي سرويس ها اعم از مكالمه، پيامك و اينترنت همراه" و بسته "هديه 400 مگابايتي اينترنت همراه" مي باشد. فعال سازي اين دو بسته در اختيار نماينده ستاد عتبات و عاليات قرار گرفته كه در اتصال به اپراتور هاي عراقي قابل استفاده است.

 

پشتيباني همراه اول از زائران اربعين

 

همراه اول؛ مانند هميشه تمامي تلاش خود براي ارائه گسترده ترين خدمات ارتباطي به زائران اربعين را كرده است و با ارتقاي پهناي باند خدمات رساني و افزايش تعداد كريرهاي ارتباطي براي انتقال ترافيك سعي در ايجاد پوشش ارتباطي مطلوب براي زائران اربعين را داشته است. اين شركت با برگزاري جلسات مختلف با وزارت اتصالات عراق و ايجاد هماهنگي هاي لازم تلاش فراوان نموده است تا در برگزاري هر چه بهتر اين رويداد مذهبي نقش آفريني بهتري داشته باشد.

هم اكنون تيم خدمات و پشتيباني همراه اول در كنار گروه هاي مجازي كه مسئوليت پشتيباني از زوار اربعين را به عهده دارند، در شهر كربلا حضور دارند.

مشتركان همراه اول مي توانند با شماره گيري كد دستوري #29*10* يا ارسال عدد 29 به سرشماره پيامكي 10 و يا اپليكيشن همراه من رومينگ بين الملل گوشي خود را فعال و غير فعال كنند.

مشتركان اعتباري همراه اول نيز مي توانند از طريق اپليكيشن "همراه من" و يا درگاه رسمي USSD نسبت به خريد شارژ اقدام نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.