همه چيز راجع به دانا پلاس ايرانسل

اخبار سيم كارت و رندباز

همه چيز راجع به دانا پلاس ايرانسل

۷ بازديد

از آنجايي كه تبديل سيستم آموزشي حضوري و يا به عبارتي سنتي در ايران به سيستم مجازي  آنلاين يك اتفاق غيرمنتظره بود هيچ برنامه ريزي قبلي براي آن صورت نگرفته بود روند برگزاري كلاسهاي آنلاين با مشكلات زيادي از جمله قطعي سيستم ضبط نشدن كلاسها و… رو به رو بود كه اين عوامل باعث كاسته شدن از كيفيت كلاسها ميشد و همانطور كه ذكر كرديم چون برنامه ريزي قبلي وجود نداشت سيستم بي نقصي براي برگزاري اين كلاسها طراحي و برنامه نويسي نشده بود و به عبارتي همزمان با شروع اين كلاسها افراد مسئول به فكر سيستم هاي ديگر شدند كه دانشجويان با خيال راحت بتوانند كلاسها در لپ تاپ يا تلفن همراه خود مشاهده كنند

 

در همين راستا "شبكه دانا"، به عنوان زير ساخت اختصاصي ايجاد مدارس هوشمند در كشور با هدف تحقق عدالت ارتباطي و آموزشي شروع به كار كرد. اين شبكه با هدف تسهيل در استفاده يكپارچه از سامانه هاي آموزشي، امكان دسترسي به انواع خدمات و محتواي مختلف آموزشي را فراهم مي كند. 

"دانا پلاس ايرانسل" به عنوان يكي از پلتفرم هاي اصلي "شبكه دانا" در قالب آيين بهره برداري از طرح هاي ملي، روستايي و عشايري در تاريخ 14 مهرماه 99 با حضور رئيس جمهور و وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات وقت، افتتاح شد.

ايرانسل در قالب اين پروژه، زيرساخت مدارس هوشمند در مناطق شهري و روستايي را برنامه ريزي كرد كه بر اساس آن مراكز آموزشي مي توانند سامانه مديريت آموزشي خود را به بستر دانا پلاس متصل كرده و از سرورهاي اين پلتفرم براي برگزاري كلاس هاي آنلاين بهره مند شوند.

پلتفرم اصلي اين شبكه براي آموزش آنلاين و برگزاري نشست هاي مجازي و وبينار مي باشد كه امكان شخصي سازي برند، لوگو و فايل ارائه موجود روي صفحه را براي موسسات آموزشي و اشخاص فراهم مي كند.

ايرانسل به عنوان بزرگترين اپراتور ديجيتال در ايران، طرح C+ اين پلتفرم را به جاي 550 هزار تومان به صورت رايگان در اختيار مشتركان جديد خود قرار مي دهد. اين طرح كه تا تاريخ 15 مهرماه 1400 قابل فعال سازي بوده و به مدت يك ماه از زمان فعال سازي قابل استفاده است، يك پيشنهاد ويژه براي دريافت خدمات رايگان از اين پلتفرم مي باشد.

دانا پلاس، ذيل برنامه ايران هوشمند، براي آموزش آنلاين و برگزاري نشست هاي مجازي و جلسات با حضور 150 نفر شركت كننده همزمان و استفاده همزمان 5 وب كم در دسترس مراكز آموزشي قرار گرفته است.

اين طرح كه همزمان با شروع سال تحصيلي جديد مدارس و دانشگاه ها ارائه شده، تلاش كرده است تا با ارائه امكانات متعدد پاسخگوي نيازهاي مختلف سيستم آموزشي كشور باشد. امكاناتي همچون تخته سياه و سفيد، ابزارهاي نوشتاري، ايجاد كلاس زير مجموعه، تعريف و پيگيري تكاليف و پروژه ها، آزمون و كوئيز، برگزاري نظر سنجي و به اشتراك گذاري انواع فايل ها و .. مي باشد كه در اين صورت، مراكز آموزشي نياز به ايجاد مجدد حساب كاربري براي دانش آموزان و معلمان و تعريف محتواي دروس نخواهند داشت.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.