عرضه يا عدم عرضه هواوي ميت 50

اخبار سيم كارت و رندباز

عرضه يا عدم عرضه هواوي ميت 50

۶ بازديد

هواوي را ميتوان تنها برند و حتي تنها مجموعه اي دانست كه توانست در مقابل تحريم هاي آمريكا قد علم كند و نه تنها ورشكسته نشود بلكه بتواند روز به روز پيشرفت كند و نامش در بين گوشي هاي پرفروش بدرخشد در واقع اين برند واژه ي شكست ناپذيري را به عينيت كامل رساند اما خب قطعا اينكار برايش بدون مشكل نبوده است و در بسياري از جاها و زمينه ها دچار اختلال شديد شده است و به قول معروف با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم كرده است براي مثال يكي از اين مشكلات اختلال در زمان معرفي محصولاتش طبق برنامه است امروز فردا كرن در رونمايي گوشي هوشمند جديد اين گمان و از اين قبيل شايعات ميتواند از اين دسته مشكلات باشد

 

بر اساس گزارشات منتشر شده، قرار بود كه شركت هواوي مدل جديد ميت را تا پايان سال جاري به بازار عرضه كند كه ظاهرا مشكلات مربوط به تامين قطعات، اين امر را به تعويق انداخته است. اخيرا شايعاتي مبني بر لغو توليد سري ميت 50 شنيده مي شد كه كارشناسان اين شركت آن را رد كرده و زمان رونمايي از اين مدل را اوايل سال 2022 ميلادي معرفي كردند. هرچند كه برخي گزارشات حاكي از عرضه اين مدل تا پايان سه ماهه دوم سال 2022 مي باشد، ولي قطعا عرضه سري ميت 50 لغو نشده است.

با توجه به شايعات شنيده شده پيرامون جزئيات اصلي گوشي ميت 50، درست است كه عدم عرضه اين مدل تا اين لحظه نتوانسته انتظارات علاقمندان به اين برند را برآورده كند؛ ولي جزئيات مشخصات ميت 50 نشان مي دهد كه شركت هواوي در تلاش است تا در عرضه پرچمدار آينده اش سنگ تمام بگذارد.

اين گوشي هوشمند كه با سيستم عامل اختصاصي اين شركت يعني هارموني به بازار عرضه مي شود؛ به نظر مي رسد كه از ارتباط ماهواره اي پشتيباني مي كند. خبري كه اگر صحت داشته باشد، نشان مي دهد خانواده آيفون 13 تنها گوشي هاي هوشمندي نخواهند بود كه از اين قابليت پشتيباني مي كنند و شركت هواوي با انتخاب سيستم ماهواره اي Beidou به كاربران خود اين اجازه را مي دهد تا در شرايطي كه آنتن دهي وجود ندارد، از طريق ارتباط ماهواره اي پيام كوتاه ارسال كنند.

با توجه به تحريم هاي آمريكا در خصوص عدم دسترسي اين شركت به چيپست هاي پيشرفته، هواوي در اين مدل از چيپ اسنپدراگون 898 با عملكرد پردازشي بالا استفاده كرده است كه نشان از پشت سر گذاشتن بسياري از موانع و مشكلات توسط كارشناسان اين شركت خواهد بود.

گوشي هوشمند هواوي ميت 50 مانند سري آيفون 13 پرو مجهز به صفحه نمايش LTPO مي باشد كه از نرخ نوسازي تطبيقي و 120 هرتزي پشتيباني مي كند.

به نظر مي رسد چيني ها با وجود تمام محدوديت ها، دست به نوآوري هاي زيادي زده اند و كاربران بايد خود را آماده سورپرايزهاي بيشتري كنند. با توجه به تعويق زمان رونمايي مدل ميت 50 ، انتظار مي رود اين گوشي هوشمند با قابليت هاي منحصر به فردي به كاربران معرفي شود.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.