بازگشت پاره آجر نوكيايي بعد از 20 سال

۵ بازديد

گوشي هاي نوكيا را ميتوان به عنوان شيرين ترين نوستالژي ياد كرد گوشي هاي هوشمندي كه در دوره ي خود نماد لاكچري بودن را داشتند گوشي هايي كه امكاناتشان از محدود هم محدودتر بود و از آنها ميشد تنها براي برقراري تماس و ارسال پيامك استفاده كرد البته نمي توان بازي مار دوست داشتني آن را دست كم گرفت بازي كه تمامي افراد آن نسل در اوقات فراغتشان  پايش نشستند البته يكي ديگر از ويژگي هايي كه اين گوشي را متمايز مي ساخت متريال به كار رفته در اين گوشي ها بود كه آن را به عبارتي ضد ضربه ميساخت و با افتادن گوشي يا پرت كردن آن ضربه اي آسيب به آن وارد نميشد

 

نخستين بار گوشي 6310 نوكيا در ماه مارس سال 2001 به بازار معرفي شد و اكنون قرار است، شركت نوكيا نسخه به روز شده اين تلفن را در سال 2021 معرفي كند. خبري كه سروصداي زيادي در فضاي مجازي به پا كرده و عكس العمل بسيار زياد كاربران ( خصوصا آن هايي كه مدل قبلي را به ياد دارند ) را به همراه داشته است.

شركت اچ ام دي گلوبال ادعا كرده است كه مدل جديد 6310 ، با مقاومت بالا و عمر طولاني باتري، كاملا شبيه به اجداد خود روانه بازار مي شود و تغييرات ايجاد شده در آن مناسب دوران مدرن زندگي مي باشد. بر اساس ادعاي نوكيا، مدل 6310 جديد به اندازه كافي محكم بوده و شارژ باتري آن تا سه هفته دوام خواهد آورد.

هرچند كه اين مشخصات ميتواند براي هر كاربري، بسيار نوستالژيك باشد ولي برخي امكانات مدل جديد 6310، كاملا به روز رساني شده است. در وب سايت شركت نوكيا بعد از اعلام خبر بازگشت مدل 6310 آمده است :

" نوكيا 6310 جديد، ظاهر و طراحي بسيار پرطرفدار نسخه اصلي را حفظ كرده و آن را با برخي موارد جديد مانند نمايشگر بزرگتر و خميده، خوانايي و دسترسي بهتر به روز كرده است. "

صفحه نمايش نوكياي جديد از 1/8 اينچ به 2/8 افزايش يافته و وضوح پيكسل نمايشگر از 160×120 پيكسل به 320 در 320×240 ارتقا يافته است. مدل جديد گوشي نوكيا دو سيم كارته و با 16 مگابايت رم و 8 مگابايت حافظه داخلي خواهد بود.

نوكياي كلاسيك جديد با باتري ليتيوم يوني 1150 ميلي آمپر ساعتي، داراي صفحه كليد، چراغ قوه، صفحه نمايش رنگي و راديو مي باشد كه در سه رنگ مشكي، زرد و سبز تيره وارد بازار خواهد شد.

بازگشت اين گوشي محبوب، كاربران فضاي مجازي را هيجان زده كرده است، چرا كه براي دنياي مدرن امروز، ديدن يك گوشي موبايل آشنا در پشت ويترين مغازه ها كه همچنان داراي بازي محبوب و خاطره انگيز مار ( Snake ) باشد، مي تواند به اندازه كافي غيرمنتظره باشد.

شركت نوكيا اميدوار است كه مدل 6310 جديد، حتي با ظاهر متفاوت و ويژگيهاي بيشتر يادآور خاطرات كاربران بوده و از استقبال بسيار خوبي برخوردار گشته و فروش خوبي داشته باشد. هرچند كه قيمت ارزان آن ( 82 دلار ) نيز بي تاثير نخواهد بود.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.