ممنوعيت تيك تاك در ايران

اخبار سيم كارت و رندباز

ممنوعيت تيك تاك در ايران

۶ بازديد

در اوايل به كار آمدن توييتر بخش عمده ي فعاليت كاربران به انتشار مطالب علمي و اتفاقات مهم زندگي افراد اختصاص داشت اما با گذشت مدتي اين شبكه اجتماعي طرفداران زيادي پيدا كرد و ماهيت اصلي خود را از دست داد و به فضايي براي انتشار هرچيزي اعم از متن ها و عكس هاي مبتذل و بي محتوا تبديل شد اينستاگرام يز به همين گونه است در اوايل به هيچ وجه چنين فضايي در آن شبكه ي اجتماعي حاكم نبود اما به تازگي ما شاهد يك شبكه اجتماعي جديد هستيم كه از همان ابتدا مخالفان زيادي داشته شبكه ي اجتماعيي كه باعث مصرف گرايي شديد شده و وقت جوانان را در ازاي فيلم هاي جذاب و بدون محتوا تلف ميكند اين شبكه اجتماعي چيني يا همان تيك تاك كه قطعا نامش را شنيده ايد در مدت كوتاهي ره چندين ساله را پيمود و حال كاربران ميليوني را ازان خود كرده است

 

تيك تاك در اصل با هدف تشويق هنرمندان و كاربران عادي براي ثبت لحظات خنده دار، خاص، شاد، بياد ماندني و حتي وقايع روزانه طراحي شد تا مشتركان بتوانند با نصب اين برنامه، ويدئوهاي كوتاه و جذاب ساخته و با كاربران سراسر دنيا به اشتراك بگذارند.

اين شبكه اجتماعي كه از هوش بسيار بالايي در هنگام فيلم گرفتن برخوردار است، با استفاده از استيكرهاي خنده دار، فيلترهاي مخصوص و موسيقي هاي گوناگون توانسته كاربران زيادي را به خود جلب كند. كاربران مي توانند با استفاده از قابليت هاي مختلف اين اپ مانند قرار دادن موسيقي رايگان و ويرايش ويديوها در هر زمان، ويدئوهاي خود را در شبكه هاي اجتماعي مختلف مثل اسنپ چت و اينستاگرام به اشتراك بگذارند.

اين شبكه اجتماعي فراگير كه در سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس قابل دسترسي مي باشد، نخستين بار در سپتامبر 2016 به نام دوئين در كشور چين عرضه شد. تقريبا يك سال بعد، اين اپ با نام تيك تاك در سراسر دنيا قابل دسترسي بود.

دسترسي اين اپليكيشن محبوب، از 21 مهر 98 از سوي تيك تاك براي كاربران ايراني به طور كامل قطع شده و امكان عضويت كاربر ايراني از آن زمان تا كنون در اين اپليكيشن مقدور نمي باشد. تيك تاك كه قادر به شناسايي محل زندگي افراد مي باشد، با شناسايي اپراتور ايراني، آي پي و ... به محض شناسايي اكانت ايراني، سريعا دسترسي به سرورهاي خود را قطع خواهد كرد.

شايعاتي مبني بر اين كه كاربران ايراني با استفاده از اينترنت واي فاي ،هات اسپات و يا با كمك فيلتر شكن، توانسته اند در تيك تاك عضو شوند، شنيده مي شود! كه با توجه به اين كه براي نصب اين برنامه لازم است تا كاربر از ايميل يا فيسبوك استفاده كند كه به محض شناسايي اكانت ايراني، تيك تاك وارد عمل شده و اكانت مذكور را مسدود مي سازد، اين موضوع كمي دور از ذهن خواهد بود.

به نظر مي رسد تنها راه نصب اين برنامه نصب فيلتر شكن و خارج نمودن سيم كارت از دستگاه مي باشد كه روش عاقلانه اي نخواهد بود.. بنابراين اكيدا توصيه مي شود به هيچ وجه به اپليكيشن هاي تحت عنوان تيك تاك بدون فيلتر يا تيك تاك مود اعتماد نكرده و نسبت به نصب اين نسخه ها اقدام نفرماييد. چرا كه احتمال بروز هك و بروز مشكلات امنيتي با نسخه هاي دستكاري شده بسيار زياد است.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.