نحوه ي فعالسازي گوگل وويس

اخبار سيم كارت و رندباز

نحوه ي فعالسازي گوگل وويس

۶ بازديد

تجربه ثابت كرده است كه اگر گوگل اقدام به ارائه ي خدمتي يا سرويسي كند هيچ شركتي حتي شركت هايي كه فعاليت تخصصي در آن زمينه دارند نيز نميتوانند با گوگل رقابتي داشته باشند و از دلايل اين اتفاق را ميتوان تعداد كاربران بسيار بالاي گوگل، اعتماد مردم به اين كمپاني، داشتن تيم متخصص و … اشاره  كرد.براي مثال با وجود كمپاني هايي كه صدها نيروي متخصص و مترجم را در راستاي ترجمه و تبديل زبان قرار دادند اما بازهم تمامي ما براي ترجمه ي متون و يا معني لغت خاصي به مترجم گوگل ارجاع مي كنيم و البته قدرت بالاي اين مترجم و داشتن تمامي زبان هاي دنيا در ديتايش اين استفاده را بين المللي كرده است و يا تمامي ما نگام مسيريابي به سراغ گوگل مپ ميرويم 

اينبار گوگل در راستاي خدمات گذشته ي خود يك سرويس جديد به نام گوگل ويس را طراحي كرده است گوگل ويس برنامه اي با سرويس تماس رايگان مي باشد كه بدون وجود سيم كارت فيزيكي، امكان برقراري تماس صوتي و ارسال و دريافت پيام متني را از طريق پروتكل اينترنت (VOIP) براي كاربران مهيا مي سازد.از آنجا كه اين سرويس از طريق اتصال پهن باند كار مي كند، در آن قابليت اتصال يك يا چند گوشي هوشمند و دستگاه هاي مختلف به شماره گوگل ويس تعبيه شده و افراد مي توانند در هر مكاني كه قابليت دسترسي به اينترنت وجود داشته باشد، از آن استفاده كنند. اين سرويس گوگل كه بسيار شبيه جي ميل مي باشد، سابقه تماس ها، پيام هاي صوتي، مكالمات ضبط شده و داده هاي مربوط به حساب ها را نگهداري مي كند.

تحريم هاي ايرانيان ساكن كشور، توسط بسياري از فروشگاه ها و سرويس هاي بين المللي مانند مايكروسافت، پي پال و ... طبيعتا اجازه عضويت و يا استفاده از خدمات اين سايت ها را براي ايرانيان مقدور نمي سازد، همين امر بسياري از كاربران ايراني را به سمت خريد شماره هاي مجازي گوگل ويس سوق داده تا بدين وسيله امكان استفاده از خدمات مختلف بين المللي برايشان مهيا شود. اين خطوط، امكان وريفاي كردن سرويس هاي مختلف بدون مشخص شدن هويت واقعي را به كاربر مي دهد و به ايراني ها كمك مي كند تا از خدمات مختلف سرويس هاي بين المللي استفاده كنند. علاوه بر اين امكان ثبت واتس آپ و تلگرام نيز با اين شماره هاي مجازي وجود دارد.

اين سرويس كه در بين كاربران به خصوص ايراني ها بسيار محبوب مي باشد، از امنيت فوق العاده اي برخوردار است. در هنگام خريد خط، هر شخص يك جي ميل و رمز عبور دريافت مي كند كه بعد از خريد لازم است، فرد وارد حساب كاربري خود شده و امنيت حساب خود را افزايش دهد. با انجام اين نكات ديگر در مورد امنيت خط مجازي خود دغدغه نداشته باشيد و مطمئن باشيد فقط امكان دسترسي شخص شما به خط گوگل ويس فعال خواهد بود. 

 

استفاده از سرويس گوگل ويس مزاياي فوق العاده اي براي كاربران آن خواهد داشت. مانند :

 

·        قيمت بسيار اقتصادي و مناسب

·        امكان ثبت نام و وريفاي كردن بسياري از سرويس ها مانند اپل آيدي، پي پال و آمازون

·        ارسال پيام متني رايگان براي ساكنان ايالات متحده و كانادا

·        عدم محدوديت استفاده از خدمات خطوط گوگل ويس ( استفاده همزمان تلفن هوشمند، كامپيوتر، تبلت و لپ تاپ)

·        دائمي بودن

·        تماس بين المللي بدون پرداخت هزينه اضافي

·        پيش شماره 1+

·        عدم پرداخت اشتراك ماهانه و ساليانه

·        دريافت تماس و پيامك از سراسر جهان بدون نياز به شارژ

·        برقراري تماس و ارسال پيامك به ساير كشورها با شارژ ارزي

·        تماس تلفني با هزينه خيلي كم

·        شناسايي تماس گيرنده

·        رونويسي خودكار از هر پيام صوتي

·        ضبط تماس هاي صوتي

·        فيلتر كردن اسپم

·        فعال سازي منشي تلفني و دايورت تماس ها به خطوط ديگر

·        بكاپ گيري و بازيابي پيام ها و تماس ها و امكان دسترسي مداوم به داده ها

·        امنيت بالا

با توجه به به اين كه افراد مي توانند شماره گوگل ويس خود را به دلخواه انتخاب نمايند، با انتخاب يك شماره رند براي كسب و كار نه تنها از مزاياي گفته شده برخوردار خواهيد شد، بلكه اعتبار خاصي به بيزينس خود مي بخشيد.

اين خطوط تنها با رعايت دو نكته بسيار ريز مي تواند يك خط دائمي و كاربردي براي شما گردد. اولين نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه" به هيچ وجه هنگام استفاده از اين خطوط با آي پي ايران وارد نشويد و با برنامه تغيير آي پي، آن را به آي پي يكي از ايالات كشور آمريكا تغيير دهيد."

 نكته بعد اين كه" هر ماه حداقل يك بار با يكي از شماره هاي امريكا، يك پيام يا يك تماس (حتي در حد بوق خوردن) داشته باشيد، تا از بسته شدن خط گوگل ويس تان جلوگيري شود.

شما مي توانيد به راحتي و با استفاده از اپليكيشن google voice يا نسخه وب voice.google.com به خط خود دسترسي داشته باشد و از تمامي مزاياي يك شماره مجازي امريكايي لذت ببريد.

 

طريقه ي فعالسازي اين سرويس

 

ابتدا بايد وارد حساب كاربري Google Voice به آدرس https://voice.google.com شده و در باكس Google Voice كد منطقه يا شهر خود را انتخاب كنيد سپس يك شماره تلفن جديد ايجاد كنيد و بعد با تائيد شماره تلفن انتخاب شده و يا به اصطلاح Verify شماره تلفن ، سپس شماره تلفن فعلي خود را براي ارسال كد وارد كنيد. حال گوگل ويس يك شماره يونيك براي برقراري تماس و ارسال و دريافت پيامك و صندوق صوتي به شما اختصاص مي دهد و آن را برايتان ارسال مي كند كه لازم است آن را در باكس بعدي نوشته و روي Verify كليك كنيد. بعد از اطمينان از درست بودن شماره براي تائيد نهايي روي گزينه Claim كليك كرده و دو بار روي Finish بزنيد تا درخواست شما نهايي گردد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.