سامسونگ و صعود به قله هاي موفقيت

اخبار سيم كارت و رندباز

سامسونگ و صعود به قله هاي موفقيت

۵ بازديد

از سامسونگ ميتوان به عنوان گوشي براي تمامي نسل ها ياد كرد گوشي هايي كه در تمامي سال هاي زندگي ما حضور داشته اند از زماني كه كوچك بوديم و سامسونگ گوشي هاي تاشو و ريلي را وارد بازار كرده بود و در دست تمامي افراد از كوچك تا بزرگ اين گوشي ديده ميشد و به دليل بدنه ي مقاوم و كار كردن راحت با آن تمامي اقشار را جذب خود ميكرد تا زماني كه گوشي هاي گلكسي را وارد بازار كرد و به آوازه اي بلند دست يافت و در حال حاضر نيز رقيب قدرتمند كمپاني اپل است و هميشه در صدر ليست قرار دارد و با توليد دوباره ي گوشي هاي تاشو اما اينبار در قالب گوشي هاي هوشمند حسابي بر سر زبان ها افتاده است اما حال بياييد روند پيشرفت اين كمپاني را پله پله با هم بررسي كنيم

 

برند سامسونگ كه تاثير بسزايي در رشد توسعه اقتصادي، سياسي و حتي فرهنگي كره جنوبي داشته است، فعاليت خود در بخش لوازم الكترونيك را در سال 1969 آغاز كرد و بعد از گذشت تقريبا 20 سال توانست اولين گوشي موبايل خود به نام SH-100 را در بازار كره جنوبي عرضه كند. توليد اين محصول را مي توان نقطه آغاز پيشرفت هاي چشمگير اين شركت در صنعت توليد گوشي هاي هوشمند محسوب كرد.

شركت سامسونگ كه در عمل ثابت كرده است همواره نگاه جهاني داشته و براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد، در سپتامبر 1998 با گوشي موبايل SGH-600 قدم به بازار هاي اروپا گذاشت. در گام اول سامسونگ با هدف جذب مشتريان سطح بالا، گوشي SGH-600 را بسيار ساده و تميز طراحي كرد كه با استقبال بسيار خوبي نيز مواجه گرديد و فروش بسيار بالايي داشت.

 از آنجا كه دورنماي اهداف اين شركت فقط كسب بازارهاي اروپا نبوده و قطعا سامسونگ براي حضور در بازارهاي جهاني برنامه هاي بلند مدت و ويژه خواهد داشت، در ژوئن 2010 با حضور پر رنگ در عرصه رقابت جهاني تغييرات شگرفي را رقم زد. Samsung galaxy S اولين گوشي اندرويدي اين برند مي باشد كه در آن زمان با اقبال عمومي مواجه شد و سبب شكسته شدن قيمت ها در سراسر جهان گرديد.

قطعا روند صعودي و سير تكاملي گوشي هاي هوشمند سامسونگ، در پيشي گرفتن محصولات اين برند در بازارهاي جهاني بي تاثير نبوده است. به طوري كه اين شركت، در سال 2018 با عرضه گوشي هاي هوشمند گلكسي S9 و GALAXY S9 Plus توانست جهان را غرق در شگفتي سازد و به عنوان سردمدار توليد گوشي هاي هوشمند اندرويدي پرچم را به دست گيرد. اين دو گوشي هوشمند با نمايشگر هاي جديد infinity و اسپيكر هاي استريو توانستند روياي كاربران اندرويدي را به واقعيت تبديل كنند. البته فقط صفحه نمايش اين گوشي ها نبودند كه در آن زمان جلب توجه مي كردند ، بلكه دوربين فوق العاده اي كه در اين گوشي ها جلوه گري مي كرد، آنها را به يك محصول خاص و دوست داشتني تبديل كرد. لنز dual-aperture كه مانند چشم انسان عمل مي كرد و مي توانست ميزان نور ورودي را تنظيم كند، توانست امتياز 99 را از DXOMARK بگيرد كه تا آن زمان به هيچ برند ديگري تعلق نگرفته بود.

در تولد ده سالگي گوشي هاي هوشمند سري S، بار ديگر اين شركت سنگ تمام گذاشت و با معرفي سه عضو جديد به نام هاي Galaxy S10 Plus Galaxy S10e Galaxy S10 جهان را شگفت زده كرد.

 

Galaxy S10 به عنوان پرچمدار اين گروه با تعداد زيادي فناوري جديد و منحصر بفرد مانند پردازنده سريع، دوربين فوق العاده، شارژ بي سيم و .... تجربه اي بي نظير براي كاربرانش ايجاد كرد. اين گوشي هوشمند با ظاهر جديدش در حالي كه مجهز به فناوري 5G بود، توانست بهترين عملكرد را داشته باشد.

 

 Galaxy S10 Plus كه به نوعي كامل كننده تجربه فوق العاده گوشي هاي هوشمند S10 مي باشد، با نمايشگر بزرگتر و دوربين هاي بيشتر كه در هر شرايطي عالي ترين عكس ها را ارائه مي داد، توانست در ثبت خاطرات كاربران به زيبايي بدرخشد.

 

Galaxy S10e يك گوشي هوشمند كوچك و جمع و جور بود كه اين شركت آن را براي كاربراني طراحي كرده بود كه علاقه اي به صفحه نمايش بزرگ ندارند. البته اين گوشي بسيار زيبا با نمايشگر HD+Infinity-O ثابت كرد كه در عين كوچكي بسيار كارايي داشته و مي تواند پاسخگوي كليه نيازهاي كاربرانش باشد.

دهه جديد را نيز اين برند با سه عضو جديد از خانواده آغاز كرده است: GalaxyS20 ،GalaxyS20Plus ،GalaxyS20Ultra .

يك مجموعه فوق العاده كه با داشتن پردازنده Exynos990 بسيار روان بوده و در اجراي برنامه هاي مختلف از سرعت بالايي برخوردارند. اين گوشي هاي هوشمند كه مجهز به فناوري 5G مي باشند، از دوربين هاي فوق حرفه اي برخوردار هستند كه از به روز ترين و بهترين فناوري هاي روز دنيا بهره مند مي باشند. امكانات فوق العاده گوشي هاي هوشمند S20 ، اين مجموعه را به بهترين گوشي هاي هوشمند اين برند تا به امروز تبديل كرده است.

درست است كه امروزه محصولات سامسونگ را مي توان در هر خانه اي يافت و اين برند قطعا يكي از نام آشنا ترين فناوري هاي روز دنياست ولي قطعا اين شركت نيز مانند هر كمپاني ديگر مسير دور و درازي براي رسيدن به اين مرحله پشت سر گذاشته است. از آنجا كه مسير موفقيت هيچ گاه به پايان نخواهد رسيد و پيشرفت هاي دنياي فناوري هر روز ادامه خواهد داشت؛ قطعا اين برند نيز مسير طولاني تري را در پيش رو خواهد داشت.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.