راه هاي ارتباطي با اپراتور همراه اول

۴ بازديد

از اپراتور همراه اول ميتوان به عنوان يكي از مشتري مدارترين اپراتورهاي كشور ياد كدر چرا كه از هيچگونه خدماتي در راستاي آسودگي كار مخاطب دريغ نميكند و تمامي تلاش خود را در زمينه ي ارائه ي خدمات بهتر به كاربران ميكند اين خدمات گاهي ميتوانند در زمينه ي خدماتي همچون سرعت اينترنت تعرفه ي مناسب مكالمات و بسته هاي اينترنتي و… باشند و گاهي در زمينه ي رفع مشكل كاربران به شكل رايگان ! بله همانطور كه ذكر شد اپراتور همراه اول سامانه اي رايگان براي كاربران خود قرار داده كه در اين محتوا به آنها مي پردازيم

 

شماره تماس 9990

 

اين سامانه تماس دوسويه كه براي برطرف كردن كليه مشكلات فني و غير فني طرح ريزي شده به عنوان اولين و راحت ترين راهكار ممكن در اختيار كليه مشتركين اپراتور همراه اول قرار دارد تا به صورت 24 ساعته و هفت روزه هفته، از خدمات آن استفاده نمايند.

برقراري تماس از طريق سيم كارت همراه اول با شماره 9990 كاملا رايگان بوده و مشتركان مي توانند با سيم كارت خود به صورت رايگان از مشاوره كارشناسان بهره مند گردند. شماره تماس 09129990 نيز براي برقراري ارتباط از طريق شماره ثابت مي باشد.

لازم به ذكر است كه تماس با اين شماره از طريق سيم كارت ايرانسل و ساير اپراتورها مانند رايتل رايگان نيست و شما بايد از طريق سيم كارت دائمي يا اعتباري همراه اول و يا تلفن ثابت اقدام به برقراري تماس رايگان كنيد.

 

خدمات 9990

 

راهنمايي مشتركين ( تعويض سيم كارت سوخته، ثبت نام، تغيير مالكيت، ثبت سريال گوشي و...)

فروش انواع Device اينترنت همراه

قطع و وصل پيامك هاي تبليغاتي و مبتني بر محتوا

بررسي مشكلات پيام كوتاه ( SMS)، پيام چند رسانه اي ( MMs) و اينترنت ( GPRS)

راهنمايي در مورد خريد، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه

اطلاعات مربوط به سرويس ها، خدمات و صورتحساب مشتريان

اعلام وضعيت سيم كارت و علت قطع تلفن همراه

راهنمايي در خصوص نحوه فعال سازي بسته هاي هوشمند اينترنت، پيامك و مكالمه

راهنمايي در خصوص رومينگ بين الملل، تعرفه هاي جاري و كشورهاي طرف قرارداد

پيگيري و حل مشكل مشتريان در كوتاهترين زمان ممكن و تشكيل تيكت در صورت لزوم

اطلاع از مدت و مبلغ سيم كارت، افزايش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن

اعلام نشاني و شماره تلفن ادارات و مراكز ارائه خدمات تلفن ثابت، دفاتر ارتباطي و ICT كل كشور

دريافت گزارشات مربوط به مشكلات شبكه اعم از پوشش شبكه و آنتن دهي و پيگيري زمان رفع مشكل

 

خدمات IVR دو زبانه ( فارسي و انگليسي )

 

اطلاع از اينترنت همراه ( نوترينو) خريد بسته و اعلام مشكلات

امكان شارژ مستقيم ( TOP UP) به صورت دلخواه

دريافت خدمات غير حضوري ( دريافت PIN و PUK) دريافت ريز مكالمات، تغيير رمز عبور، وصل تلفن همراه قطع شده)

دريافت اطلاعات ، فعال سازي و غير فعال سازي سرويس هاي ويژه مانند آواي انتظار،تماس بان، اينترنت همراه، همراهان اول و ...

كليه خدمات مالي ( قبض ميان دوره و پايان دوره، اطلاع از تعرفه ها و...)

خروج از ليست سياه ( ويژه مشتركين اعتباري)

شركت در نظر سنجي و ارائه پيشنهادات و انتقادات

 

پست الكترونيك

 

پست الكترونيك خدمات همراه اول به آدرس 9990@mci.ir نيز آماده پاسخگويي به سوالات ، مشكلات، پيشنهادات و انتقادات مشتركين از طريق ايميل مي باشد. در اين سامانه بعد از دريافت ايميل كاربر، كارشناسان همراه اول تلاش مي كنند تا در سريعترين زمان ممكن ايميل را بررسي و پاسخ مناسب را ارسال نمايند. در صورتي كه درخواست كاربر نيازمند پيگيري بيشتر باشد، كارشناسان با كاربر تماس تلفني برقرار مي كنند.

 

دورنگار ( فكس)

 

مشتركين مي توانند در صورت تمايل سوالات ، مشكلات، انتقادات و پيشنهادات خود را به دورنگار مركز خدمات همراه اول به شماره 09129999900 ارسال نموده و پاسخ لازم را دريافت نمايند.

 

چت آنلاين (از من بپرس)

 

چت آنلاين كه قطعا مخاطبان خاص خود را خواهد داشت، يكي ديگر از راه هاي ارتباطي با كارشناسان همراه اول مي باشد. مشتركان متقاضي بايد ابتدا به سامانه همراه من به آدرس my.mci.ir مراجعه نموده و به صورت آنلاين با پشتيبان در ارتباط باشند.

در حال حاضر امكان نصب اين برنامه براي دو سيستم عامل اندرويد و ios وجود داشته و كاربران مي توانند درخواست ها، نظرات و پيشنهادات خود را در اين اپليكيشن ثبت نمايند. در اين سامانه امكان ثبت درخواست " تماس با من " نيز وجود داشته كه در صورت فعال سازي، كارشناسان همراه اول از طريق سامانه 9990 در اسرع وقت با مشترك تماس مي گيرند.

همراه اول روش هاي ديگري مانند سامانه 195 ( رگولاتوري) را نيز براي رفع مشكلات كاربران راه اندازي كرده است كه اين سامانه نيز در نهايت به شماره تماس 9990 منتهي مي شود، بنابراين ابتدايي ترين و سريع ترين روش براي برقراري ارتباط با كارشناسان همراه اول همان 9990 مي باشد.

كاملا مبرهن است كه همراه اول براي حفظ جايگاه تجاري خود در دنياي رقابت تلاش نموده است تا با فراهم كردن راه هاي گوناگون ارتباطي، خدمات خود را به بهترين نحو ممكن در اختيار كاربران قرار دهد. پاسخگويي 24 ساعته و در دسترس بودن هميشگي كارشناسان قطعا از مهمترين گام هاي اين اپراتور براي جذب مشتري بوده است كه به بهترين نحو ممكن اثر بخش بوده است.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.