اينترنتي امن با سيم كارت هاي انارستان

۳ بازديد

در ساليان گذشته كه اوايل آمدن اينترنت به ايران بود پدر و مادر و به عبارتي نسل بزرگسال و ميانسال از اينترنت به دور بودند و اين بستر فقط در دست نوجوانان و جوانان آن هم به صورت محدود بود و به عبارتي اينترنت مانند يك شهري بود كه تا به حال واردش نشده بودند و اطلاعات آن از اين فضا در حد شنيده ها بود و از فضاي مخربي كه در بعضي سايتها موجود است كاملا بي خبر بودند براي همين نگراني بابت اين اين قضايا نداشتند اما در حال حاضر ما شاهد نسلي از كودك و نوجوان هستيم كه پدرها و مادرهايشان فرزندان اينترنتند و از سنين پايين در اين فضا حضور داشته و تمامي اين معايب و صفحات مخرب آگاهند به همين دليل دلشوره اي يا مازاد بر استرس معمول دارند و ميدانند اگر پاي فرزندانشان به سايت هايي از قبيل سايت هاي شرط بندي فيلم هاي بزرگسالان و … باز شود چه آثار و پيامدهاي مخربي روي كودكانشان خواهد گذاشت

جعفر زياري مدير پروژه سيم‌ كارت انارستان نگراني‌هاي پدران و مادران در زمينه‌ي استفاده بي‌رويه و مديريت نشده كودكان از اينترنت را درست دانست و در اين باره گفت: دسترسي كودكان و نوجوانان به اينترنت آزاد و فضاي مجازي بزرگسالان، آسيب‌هاي تربيتي و اجتماعي مختلفي را دارد، اما اين يك چالش فراگير در سطح دنيا است و صرفا براي ايران نيست در دنيا هم راهكارهاي گوناگوني براي آن ارائه شده است.

وي افزود: برخي پدران و مادران راهكار را دور نگهداشتن فرزندان از فضاي مجازي مي‌دانند، اين راهكارها در بلند مدت شكست مي‌خورد چون بالاخره فرزندان دور از چشم ما به اينترنت دست پيدا مي‌كنند. از طرفي اگر هم امكان اجرايي داشته باشد، با اين كار ما فرزند خودمان را از تمام امكانات و مزيت‌هاي اينترنت بي‌بهره مي‌كنيم.

زياري ادامه داد: اما اين يك چالش فراگير در دنيا است و خيلي از كشورها با بكارگيري ابزارهاي مختلف، اينترنت كودك و نوجوان را از اينترنت بزرگسالان جدا كرده‌اند، سيم‌‌كارت‌هاي كودك و نوجوان يكي از ابزارهاي مناسب براي اين كار است. اينترنت سيم‌كارت‌هاي كودك بر اساس فهرست سپيد است يعني كاربر فقط امكان دسترسي به سايت‌هاي مناسب كودكان و نوجوان را دارد.

زياري گفت: يك امتياز سيم كارت انارستان ايمني است كه پاسخگوي دغدغه والدين است اما امتياز ديگر آن تامين محتواي مورد نياز كودكان است، ما محتواهاي متنوعي را همراه تخفيف‌هاي ويژه در حوزه سرگرمي و آموزش كودكان و نوجوانان براي كاربران سيم كارت انارستان تامين كرده‌ايم.

وي اظهار كرد: براي تهيه سيم كارت كودك و نوجوان انارستان لازم نيست مبلغي پرداخت بشود، فقط با پيامك كردن ۲۲۰ به ۳۰۰۰۶۸۶۰ والدين گام به گام براي دريافت سيم كارت انارستان راهنمايي مي‌شوند. همچنين امكان سفارش آنلاين سيم كارت‌ انارستان هم روي سايت فروشگاه همراه اول وجود دارد.

مدير پروژه سيم كارت انارستان ابراز داشت:موضوع ديگر بحث هزينه‌هاي مصرف اينترنت براي برخي از خانواده‌ها است كه خوشبختانه شبكه شاد رايگان شده و بسته‌هاي مكالمه و اينترنت سيم كارت انارستان تا ۳۵ درصد ارزان‌تر از تعرفه عادي است.

زياري در پايان تصريح كرد: زيست بوم دوستدار كودك انارستان براي پاسخگويي به دغدغه تربيتي والدين و نيازهاي فرزندان در فضاي مجازي راه‌اندازي شده است كه سيم‌كارت‌هاي دانش‌آموزي انارستان يكي از محصولات آن است. به جز سيم كارت، تبلت كودك و نوجوان نارتب با امكان مديريت تبلت توسط والدين، سامانه تحليل و دسته‌بندي محتواي انارستان به‌نام چي‌خوبه، استديو بازي‌سازي شاه‌غول كه بازي‌موبايلي توليد مي‌كند و استوديو توليد پويانمايي انارستان همگي در زمره محصولات و خدمات زيست بوم انارستان هستند.

از مزاياي سيم كارت هاي انارستان مي توان به عرضه يكسري خدمات ارزشمندي در قالب سيستم هاي نوين داراي ارزش افزوده مانند اينترنت و پيامك و ايجاد الگو هاي ارتباطي ميان معلمان و دانش آموزان به وسيله پيام رسان هاي بومي شده براي داشتن ارتباطات قوي درون مدرسه اي اشاره نمود.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.