سبقت شيائومي از اپل در روز مجردها

اخبار سيم كارت و رندباز

سبقت شيائومي از اپل در روز مجردها

۵ بازديد

روز مجردها در كشورهاي اروپايي و آمريكايي مانند بلك فرايدي و يا كريسمس عمل ميكند چرا كه در اين روز مردم به خريد ميروند و به يكديگر هديه ميدهند و مانند روز ولنتاين عمل ميكند و خب چون از فرهنگ آسيايي  و به خصوص خاورميانه به دور است اين روز در ايران جشن گرفته نمي شود تاريه اين جشن يازدهم نوامبر است كه يك تعطيلات فانتزي غيررسمي ميباشد و تمامي برندها از جمله برندهاي لباس لوازم آرايشي و يا حتي گوشي و خودروسازي محصولات خود را براي اين روز آماده ميكنند و با تبليغات سعي كنند به بهترين شكل به فروش بالا برسند.

امسال نيز اين رويداد با فروش خيره كننده فروشگاه هاي آنلاين خبر ساز شد. به نقل از JD.com ، بزرگترين خرده فروش آنلاين چيني، روز 11 نوامبر روز خوش شانسي برخي كسب و كارها بوده است. بر اساس آمار منتشر شده اين خرده فروش، شيائومي در اين روز بي رقيب بوده و گوشي هوشمند رد مي k40 در صدر جدول پرفروش هاي اين روز قرار گرفته است. البته موفقيت برندهايي مانند اپل و آنر نيز در اين روز قابل توجه بوده و آيفون 13 در رتبه دوم پرفروش ها و رد مي 9A در جايگاه سوم قرار گرفته است.

 

پرفروش هاي روز مجردها

 

 

 

نام برند

نوع مدل

جايگاه

شيائومي

Redmi K40

1

اپل

Iphone 13

2

آنر

Redmi 9A

3

ريلمي

Iphone 12

4

اوپو

Play5T

5

 

نكته جالب توجه در اين جدول عملكرد بسيار عالي شيائومي است وكه از بين 20 محصول پرفروش 9 مورد مربوط به اين شركت است. به طور كلي هر دو برند شيائومي و ردمي در تمام بازه قيمتي موفق عمل كرده اند و استقبال مردم نشان مي دهد كه سه نسل اخير اين گوشي هاي هوشمند اين برندها توانسته اند جايگاه خود را در بازار پيدا كنند.

آنچه در رويداد روز مجردها تامل برانگيز بود، پيشي گرفتن برندهاي زير مجموعه از سري اصلي برندها مي باشد. مثلا فروش بيشتر ردمي از شيائومي. هرچند كه اين پيشي گرفتن در مورد ريلمي از اوپو، برند آيكو از ويوو، و حتي آنر از هواوي نيز صدق مي كند و همه آنها نشان از عملكرد و وضعيت خوب اين اسپين آف ها خواهد بود.

بر اساس آمار تفكيكي دقيقي كه JD.com ارائه كرده است آنچه در جدول خودنمايي مي كند، در بازه قيمت بين 5000 تا 10000 يوان، جايگاه فروش در اختيار برند گران و خاص اپل مي باشد و عنوان هاي اول تا سوم به ترتيب مربوط به آيفون 13، آيفون 12 و آيفون 13 پرومكس مي باشد. برند چيني شيائومي در ميان پرچمداران كمتر از 5000 يوان ( متوسط ) برنده شده است و در بازه قيمتي كمتر از 1000 يوان نيز ( ارزان قيمت ها ) ردمي 9A و ردمي 9 مي درخشند.

در بخش گران قيمت ها نيز ميت x2 تاشو و ميت RS40 و گلكسي زد فيليپ 3 قرار دارند و ايسوس راگ فون 5 جلوتر از بلك شارك 4 و بلك شارك 4 اس قرار دارند.

فروش بالاي برندهاي مختلف در روز مجردها مي تواند فرصتي باشد براي برندهاي مطرح جهاني كه در رقابتي تنگاتنگ از ميزان محبوبيت خود را در بين جوانان آگاهي پيدا كنند وبا سازماندهي و برنامه ريزي در اين روز خوش بدرخشند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.